Hei alle sammen

Ja, da er vi gått inn i 2010 – Godt Nyttår – skal bli ett spennende år.  Spennende og starte å blogge her. Jeg er en mann, som bor i Oslo, og trives godt der. For tida så feirer jeg jul og nyttår hos familien min som bor ikke så veldig langt fra Molde.

Jeg har bodd der oppe mesteparten av livet. Jeg trives veldig godt ved sjøen, liker å drive med sportsdykking  og kjører mc når det er sesong for det. Møre og Romsdal er jo et flott fylke for mc-turer. Dersom du har interesse for mc så kan du sjekke denne siden her, her finner du alt mulig om mc. Dersom du vil så kan du lage deg en profil og få nye mc-venner –  www.bike.no

Det siste halvåret har jeg vært på skolebenken samtidig som jeg har jobbet som reisekonsulent i Stena Line – www.stenaline.no – og solgt reiser på alle fergestrekningene som Stena Line driver. Jeg har tatt et halvårskurs i netthandel, hvor jeg har lært og jobbe med photoshop, lage hjemmeside med Dreamweaver og Joomla og lage animasjoner med Flash. Skal begynne i en traineestilling i et firma hvor jeg skal jobbe med dette å lage blogger, vedlikeholde hjemmesiden, drive med søkemotoroptimalisering og søkemotormarkedsføring. Gleder meg til å begynne med det.

Det var det jeg ville si akkurat nå – dere som leser dette får ah en flott dag.

Med vennlig nyttårshilsen

Tor Andre

Leave a comment