Er det noen som har bruk for en med disse Nøkkelkvalifikasjonene?

Nøkkelkvalifikasjoner: Kreativ – Åpen – Ansvarlig – Serviceminded – Engasjement

Erfaring fra produksjon av hjemmesider, kundebehandling/salg, reiseliv, administrasjon og kommunikasjon. Jeg ser på meg selv som en effektiv og strukturert person som liker å jobbe med personlige og felles mål innen salg og kundebehandling. På fritiden er jeg ivrig fører av tung MC, liker også å drive med sjøaktiviteter og være ilag med venner og familie.

For tiden er jeg i en 60% stilling som butikkselger i Stormberg Konsept AS, Vestby. Jeg kunne tenke meg en jobb i 80 – 100% hvor jeg kan jobbe som butikkmearbeider, kundebehandler m.m.  Jeg drømmer også om å jobbe med redesign av hjemmesider, FB og annet web stoff. Skriver godt og er ganske god på fotografering. Håndterer Photoshop ganske bra. Jeg har erfaring med Joomla! og WordPress.

Leave a Reply

