Planlegging av 2013 sesongens MC-turer

Norge er et fantastisk land for ferie med  mc og bil. Her vil jeg dele noen av mine egne turer på motorsykkel.

Disse turene passer like bra for de som bruker bil som for oss som 2-hjuling. På denne siden vil jeg legge ut informasjon om  turene, hvor

Bilde

På Harry-tur med to flotte jenter.

jeg har overnattet, hvilke severdigheter som er fine, linker til turistinformasjoner, hoteller/camping og fergeruter.

Den første linken jeg vil dele med dere er denne til Nasjonale Turistvegerhttp://www.nasjonaleturistveger.no/no – her finner dere også masse fin  informasjon om Norge og bil-/mc-ferie.

Husk å starte planleggingen av mc-turene dine tidlig så er det bare å  sale opp 2-hjulingen og  nyte hver en kilometer du kjører. God tur! :O)

Leave a Reply

