Høst i Norge

Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe på SmakenavNorge – så er det på tide  at jeg må ta meg selv i nakken å gjøre noe med det.

Det er ikke så lenge til jeg må parkere mc’n for sesongen, kjenner at det blir kaldere for hver tur jeg er ute og kjører. Til helgen blir det nok en av de siste turene før jeg må sette den på vinterlagring. Da er det bare å sette seg ned og planlegge nye turer for neste sesong.

For tida jobber jeg med webdesign i JOOMLA!  og trives med det. Søker hele tiden etter nye utfordringer. Se noen av mine hjemmedeproduksjoner på LinkedIn profilen min – no.linkedin.com/pub/tor-andré-skotheimsvik/1/939/517

Ha en fin høst! – :O)

Leave a Reply

