Den enes brød……

Jeg har vært deltaker i et Individuell Karriere Oppfølgingskurs siden mai. I juni fikkn jeg en praksisplass i et firma som gjør jobben med skadeoppgjøret for forsikringsselskapene. Her jobbet jeg mest med oppretting av nytt arkiv og skulle senere over på opplæring i det å behandle skademeldinger på reiseforsikring. En interesant jobb og samtidig en jobb som jeg trives veldig godt med – da jeg liker å ha kontakt med nye mennesker, skjønner raskt hva de ønsker og får unna sakene. 

På torsdag fikk jeg en lite god nyhet – det ble dessverre ingenting av denne opplæringen til skadeoppgjørsmedarbeider, fordi at de ikke fikk fornyet en kontrakt med et forsikringsselskap som er store på reiseforsikring. Derfor er jeg på jobbsøk igjen. Har funnet noen interesante stillinger å søke på. Dette er også jobber innen salg- og kundebehandling, kan tenke meg en praksisplass innen WEB og søkemotoroptimalisering.

Under rubrikken “ABOUT” i bloggen min vil du finne litt mer info om meg. Ta gjerne kontakt med meg på epost tskoth@gmail.com eller tlf 0047 45 22 97 97

Leave a Reply

