Ny uke – nye muligheter…..

Hei alle mine lesere. Da er det en ny uke og mange skolebarn som sikkert sover godt og litt ekstra i og med at sommerferien, nettopp har startet. Mange som venter på å reise på tur og bare ha det hyggelig.  For meg blir det kun en weekendtur med motorsykkelen min til Molde for å besøke venner og familie – mye kjøring for en weekend men det er jo så morsomt og fint å kjøre mc. Kanskje det blir en mulighet for å reise via Geiranger og Trollstigen og se på restaureringen av turiststedet Gudbrans-juvet i Valldal og se det nye hotellet som er bygget der.  For meg er det noen uker til enda jeg kan reise dit opp – men den som venter på noe morsomt og så videre…

Leave a Reply

