O’ hildrande du – kor e sumaren hen?

Rop på sommern så kommern -er det vel noe som heter, men jeg tror ikke det er mange nok som roper høyt nok. Men samma det er jo fin temperatur da. Litt sol hadde gjort seg nå. Har en mc som står nede i gården og ikke får kjørt mest pga at mc-skinndressen min er blitt for liten, så jeg håper at likningssjefen er enig med meg så jeg får litt penger og kjøpe en ny dress. Slik at en får lufta det Veldig Flotte Råskinnet som bare står der. Gøy å kjøre på tur også da. har planer om en lengre Vestlandstur denne sommeren, besøke familie og venner.

Leave a Reply

