Søker nye UTFORDRINGER

Håper det er noen som tar seg tid til å lese dette. For tiden så er jeg poå utkikk etter nye utfordringer. For tiden jobber jeg som reisekonsulent i Stena Line Norge AS. Grunnen til at jeg nå søker nye utforsringer er at de har outsourca salg/booking  av privatmarkedet. Derfor så blir det litt usikkert i forhold til hvor mange sommblir igjen på de resterende bookingområdene.

Jeg har lang og god erfaring på salg og kundebehandling. Utdanning innen salg og markedsføring. Min siste kompetanseheving var et halvårskurs i Netthandel, her lærte jeg å  bruke lage flashanimasjoner, Bildebehandling/Photoshop,HTML/XHTML/CSS/Dreamweaver8, Joomla (åpen kildepubliseringsløsninger) CMS, Webkommunikasjon og en praksisplass i 8 uker. Jeg var heldig og fikk praksis i Bayer Diabetes care, hvor jeg arbeidet med lansering av en ny blodsukkermåler.

Jeg har veldig lyst på jobber innen søkemotoroptimalisering og webkommunikasjon. Dersom du syntes det her kan virke interesent, legg igjen epost adressen og tlf nummer jeg kan nå deg på  i kommentarfeltet så tar jeg kontakt med deg og sender en utfyllende CV.

Leave a Reply

