Endelig er mc’n kommet ut – Nå kan sommern bare komme – ;O)

Søndag startet mc-sesongen 2010 for meg. Herlig kjøring i ganske god temperatur – 12 gr +.  Så nå håper jeg at sommern er rett rundt hjørnet. Det var godt å kjenne at alt funka bra. Etter at jeg fikk fylt tanken og sjekka lufttrykket så blei det tur. Kjørte litt rundt omkring i Oslo, var en tur innom Karl Johan men der var det ikke mange motorsyklister.  Dag og jeg kjørte da opp på Grünerløkka og tok turen innom Grünerhaven for en kaffe. Herlig i vårsola. Vi kjørte i 2 t og det viste seg å våre nok i en rusten mc-kropp’s første tur. Kjenner idag at jeg har muskler som det er lenge siden en har brukt – :O)

Raud og gill Honda VFR 800 FI

Så nå er det bare og kjøre og treffe mange kjente og ukjente.

Leave a Reply

