Vintervær – usjameg..

Hei alle sammen

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet noe her.  som dere sikkert skjønner så er jeg ikke så veldig glad i vintern, skal ærlig innrømme at jeg trives best når det står  20 gr + eller litt til på gradestokken.  Men der er jeg kanskje ikke alene ?

Sist søndag var jeg en tur og stelte litt med mc’n min. Jeg pleier alltid og skru av kåper og deksler og slikt når jeg setter den til vinterlagring. Det blir jo lettere og vaske og holdet rent og så får en jo bort stein og sand som kan ha lagt seg på innsiden. Fikk montert det tilbake og polert det så nå er det vel bare og vente til det står 01. april på kalendern og ta ut 2-hjulingen.

I år blir det nok bare turkjøring her i Oslo-området og den årlige Vestlandsturen for å besøke familie. Men det er jo mange fine plasser og kjøre mc-tur på der oppe også da.

Leave a Reply

