Ny uke – Nye Muligheter….

Så har vi starta på ny uke med amsser av nye muligheter. Hadde en fanastisk helg. Hvor jeg ble feiret av noen venner. De hadde laga 50 årslag til meg og jeg visste ingenting om det. Hadde egentlig andre planer men de kan jeg ta senere engang.  Fikk bare beskjed om at jeg skulle møte på restaurant Mona Lisa, Oslo hvor vi spiste et godt måltid. Det var så bra der. Vi gikk fra Mona Lisa til Per på hjørnet og fortsatte feiringa. Da noen hadde tog de måtte rekke for å komme seg hjem, men vi som ble igjen hadde det morsomt til langt ut i de små timer. Dette er en av de fineste bursdagene jeg har hatt og en merker hva gode venner er.

One thought on “Ny uke – Nye Muligheter….

  1. Hei Tor

    Fin blogg du har laget. Stå på videre, og lykke til i prakis perioden hos oss i Bayer.

    Vennlig hilsen Ann Kristin

Leave a Reply

